'De enige zekerheid, is de onzekerheid.' - Reisverslag uit Oosterbierum, Nederland van Juliët Jukema - WaarBenJij.nu 'De enige zekerheid, is de onzekerheid.' - Reisverslag uit Oosterbierum, Nederland van Juliët Jukema - WaarBenJij.nu

'De enige zekerheid, is de onzekerheid.'

Blijf op de hoogte en volg Juliët

13 Februari 2015 | Nederland, Oosterbierum

Er is tijdens de lange en vele voorbereidingen letterlijk tegen ons gezegd: 'De enige zekerheid die je daar hebt, is de onzekerheid.'
Nou, dat hebben we gemerkt!! Nu al.

Een paar weken terug hebben we dan ook eindelijk onze vliegtickets geboekt, en konden de echte voorbereidingen voor het inpakken beginnen. De visums zijn binnen, en maandag 'giet it dan echt oan'!!

Wie aan mij de vraag stelt op wat voor afdeling ik kom te stage lopen, wie mijn begeleiders zijn, wat ze daar precies eten, en hoe mijn accommodatie eruit ziet... Ik weet het ook niet! Net zoals de grote vraag waar we de eerste nacht zullen slapen, en of we überhaupt opgehaald worden van het vliegveld... Maaaar, we moeten daar leven met de dag, dus we zien wel hoe het allemaal loopt en het komt vast goed!

Via deze weg wil ik iedereen die geïnteresseerd is, op de hoogte houden van wat ik allemaal beleef in het ziekenhuis en daar omheen. Want natuurlijk gaan we buiten stage om nog een paar weken, of meer, op vakantie!

Kwa huba na kwa heri!
(Oftewel, liefs en tot ziens)

P.S. Iedereen is welkom op de koffie! Maken we daarna een safari-ritje en een klein bergwandelingetje naar de top van de Kilimanjaro!

  • 13 Februari 2015 - 18:00

    Gonda:

    Leuk Juliët! Ga het zeker volgen ;)

  • 14 Februari 2015 - 11:07

    Suzanne:

    Heel folle plezier der! Dikke tut

  • 14 Februari 2015 - 11:07

    Suzanne:

    Heel folle plezier der! Dikke tut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliët

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 8221

Voorgaande reizen:

16 Februari 2015 - 22 Juni 2015

Stage KCMC, Tanzania

Landen bezocht: